РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
в групі № 31 «Тракторист-машиніст с/г виробництва (категорії «А1», «А2», «В1»); Слюсар з ремонту с/г  машин та устаткування; Водій автотранспортних засобів (категорії «С»)» (ІІ курс) на 20.03.2020

 



№ уро-ку

Предмет

ПІБ  (викладача, майстра в/н)

Назва розділу

Тема уроку

Зміст навчального матеріалу

Завдання

Рекомендована література

1

Математика

Бабич О.П.

Многогранники

Піраміда. Правильна піраміда

1.Означенняпіраміди, її елементи. 2.Правильна піраміда.

3.Площа поверхні піраміди.

1.Опорний конспект: відповісти на запитання 
1-6,с.161

2. Виконати завдання: №658,  с.162

Математика-2019, Г. П. Бевз; §18;  с.159-165

2

Математика

Бабич О.П.

Многогранники

Розв’язання задач

1.Піраміда та її елементи. 2.Формули площ поверхні піраміди.

1.Зображення піраміди, с.161
2.Виконати завдання: №630, с.162

Математика-2019, Г. П. Бевз; §18;  с.159-165

3

Фізична культура

Тимченко В.Я.

Модуль «Гімнастика»

Розвиток фізичних якостей – сили та гнучкості.

Вправи на розвиток сили м’язів, тулуба, ніг, рук.

ВИКОНАТИ:

 

Загально розвиваючі вправи без предмета.

 

Повороти тулуба з навантаженням на плечах

 

Підйом тулуба з положення лежачи на спині руки за головою з навантаженням, ноги зігнуті в колінах.

 

Комплексна силова вправа. (30 сек. – підйом тулуба,наступні 30 сек. згинання та розгинання рук в упорі лежачи)

 

Присідання на двох ногах з навантаженням.

 

Вправи на розвиток гнучкості.

 

 

 

4

Фізика

Шапочка Н.О.

Молекулярна фізика та термодинаміка

Розв’язання задач

Стр.198

Розв’язати самостійно: Впр.29, №3,4

Т.М. Засєкіна, Д.О. Засєкін.

Фізика 10 клас, 2018р

5

Фізика

Шапочка Н.О.

Молекулярна фізика та термодинаміка

Розв’язання задач

Стр.198

Розв’язати самостійно: Впр.29, №5,6

Т.М. Засєкіна, Д.О. Засєкін.

Фізика 10 клас, 2018р

6

Трактори

Волошенко О.М.

Тема № 2

Двигун

Урок №13.
Призначення, загальна будова системи мащення. Поняття про тертя і мастильні матеріали

 

 

Підручник «Трактори» А.Ф. Головчук стор. 233

7

Хімія

Гонтаренко І.М.

Нітрогеновмісні органічні сполуки.

Білки як високомолекулярні сполуки.

Визначення білків.

Чотирирівнева організація структури білкових молекул.

1.Опорний конспект «білки»

2.з різних інформаційних джерел дізнайтесь

Я про продукти харчування, що є джерелами незамінних амінокислот і про те, як їх нестача позначається на організмі людини. Результати пошукової роботи запишіть у зошит.

 

8