РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО
НАВЧАННЯ
в групі № 34 «Верстатник широкого
профілю» (ІІ курс) на 20.03.2020
№ уро-ку |
Предмет |
ПІБ (викладача, майстра
в/н) |
Назва розділу |
Тема уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Завдання |
Рекомендована література |
1 |
Хімія |
Онацька І.В. |
Хімічний зв'язок
і будова речовини |
Йонний і
металічний хімічні зв’язки речовин. |
1.Поняття про
йонний хімічний зв’язок. 2.Металічний
зв'язок. |
Виконати письмово
завдання 1,2,3 на ст..29 |
Підручник Хімія 11 кл.
О.Ярошенко |
2 |
Зарубіжна літ. |
Наконечна В.С. |
Модернізм |
«Єршалаїмські» розділи твору «
Майстер і Маргарита» М. О. Булгакова |
Стор.53 |
1.Стисло переказати зміст розділів2,16,25,26 2.Біблійні персонажі твору |
Зарубіжна літ-ра11кл.»Грамота» 2019 О.Ніколенко Л.Ковальова Л.Юлдашева |
3 |
Технології |
Петченко Л.В. |
- |
Маркетингові дослідження
проекту |
- |
Запишіть у
зошит: 1.
Що таке маркетинг? 2.
Запишіть маркетингові прийоми. 3.
Що є типовими задачами маркетингових досліджень? Запишіть таблицю методи маркетингових досліджень. |
http://tehnologiya2.blogspot.com/2013/01/blog-post_1098.html https://subject.com.ua/textbook/technology/10klas/46.html |
4 |
Біологія |
Онацька І.В. |
Репродукція та
розвиток. |
Ембріогенез
людини. |
1. Вивчення
етапів ембріогенезу людини. |
1.Дати розширене письмове пояснення явищу
ембріональної індукції. § 63 ст.260 |
Підручник Біологія і
екологія 10 кл. Р.Шаламов |
5 |
Технології |
Петченко Л.В. |
- |
Виявлення проблем і мети та
джерел маркетингової інформації |
- |
Скласти схему джерел
маркетингової інформації. |
http://tehnologiya2.blogspot.com/2013/01/blog-post_1098.html https://subject.com.ua/textbook/technology/10klas/46.html |
6 |
Географія |
Онацька І.В. |
Біосфера та
системи Землі. |
Біосфера та її
складові. |
1.Закономірності
поши-рення живих організмів на суходолі і в океанах. 2.Біологічні
ресурси. |
Написати реферат на тему: «Чинники пору- шення широтної зональності на материках та територїі
України». |
Підручник Географія 11 кл.
Т.Гільберг |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|