РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО
НАВЧАННЯ
в групі № 20 «Штукатур, лицювальник-плиточник, маляр» (І курс) на 08.04.2020
№ уро-ку |
Предмет |
ПІБ (викладача, майстра
в/н) |
Назва розділу |
Тема уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Завдання |
Рекомендована література |
1 |
Фізична культура |
Гавричков М.В. |
Модуль «Легка атлетика» |
№ 94 Легка атлетика |
ЗРВ. Стрибок у висоту. Біг у
чергуванні з ходьбою. |
Спеціальні бігові вправи.
|
https://www.youtube.com/watch?v=DwYm2fNuNUI |
2 |
Інформатика |
Кравченко С.І. |
Мультимедійні та гіпертекстові
документи |
Ергономіка розміщення
відомостей на веб-сторінці. |
Ергономіка розміщення
відомостей на веб-сторінці. |
Скласти опорний конспект. Відповісти на питання: 1.
Що таке
ергономіка ? 2.
Назвіть критерії
оцінювання ергономічності веб-сторінок. |
Інформатика (рівень стандарту):
підруч. для 10-го (11-го) кл. закл.
заг. серед. освіти / Й. Я. Ривкінд
– Київ : Генеза, 2018. |
3 |
Захист Вітчизни |
Гавричков М.В. |
Тактична підготовка |
№
33 Основи військової топографії. |
Азимут магнітний і його
визначення. |
Відповісти на питання: 1. Що таке
магнітний азимут ? 2. Як здійснюють рух за допомогою компаса ? |
Підручник «Захист Вітчизни» Тернопіль Астон 2018 Стр.146 |
4 |
Технологія штукатурних робіт |
Задорожна Н.С. |
Поліпшене оштука-турювання
прямолінійних поверхонь |
Урок №22 Обробка укосів |
1. Визначення кута сходу. 2. Навішування правила. 3. Нанесення і розрівнювання
розчину. |
Скласти конспект. Записати алгоритм дій при обробці укосів. |
А.С.Нікуліна, «Штукатурні
роботи»2ч. Інтернет ресурси. |
5 |
Технологія штукатурних робіт |
Задорожна Н.С. |
Поліпшене оштукатурювання
прямолінійних поверхонь |
Урок №23 Виконання без піщаної
накривки. |
1. Способи приготування
розчинної суміші. 2. Порядок виконання без
піщаної накривки. |
Опорний конспект. Дати відповіді на питання. |
А.С.Нікуліна, «Штукатурні
роботи»2ч. Інтернет ресурси. |
6 |
Матеріалознавство |
Задорожна Н.С. |
Поліпшене оштукатурювання
віконних та дверних прорізів |
6. Поліпшене оштукатурювання
віконних та дверних прорізів Контрольно-перевірочний урок |
Способи поліпшеного
оштукатурювання віконних та дверних прорізів |
Дати письмові відповіді на питання. |
А.С.Нікуліна, «Штукатурні
роботи»2ч. Інтернет ресурси. |
7 |
Зарубіжна література |
Наконечна В.С. |
Драматургія
кінця ХІХ- початку ХХ ст. |
Моріс Метерлінк. Драма -феєрія
"Блакитний птах". |
стор.207-218. |
1.
В яких площинах подорожує хлопчик Тільтіль? Яке
символічне значення мають персонажі: Духи дерев, Тварини, Блаженства,Час,
Сон, Смерть?2. Як ви розумієте назву твору? |
Зарубіжна література, 10
кл. УОВД «Оріон» 2018 О.О.Ісаєва Ж.В.Клименко А.О.Мельник |
8 |
|
|
|
|
|
|
|