РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
в групі № 20 «Штукатур, лицювальник-плиточник, маляр» (І курс) на 10.04.2020

 



уро-ку

Предмет

ПІБ  (викладача, майстра в/н)

Назва розділу

Тема уроку

Зміст навчального матеріалу

Завдання

Рекомендована література

1

Технологія

Задорожна Н.С.

Поліпшене оштукатурювання віконних та дверних прорізів

 

Урок № 26  Ущільнення коробок монтажною піною.

Ознайомлення з технологічним процесом ущільнення коробок монтажною піною

Опрацюйте наданий конспект і складіть технологічну послідовність ущільнення віконних коробок монтажною піною письмово.

А.С.Нікуліна, «Штукатурні роботи»2ч.

Інтернет ресурси.

2

Технологія

Задорожна Н.С.

Поліпшене оштукатурювання віконних та дверних прорізів

 

Урок № 27  Визначення кута розсіювання укосів.

1. Визначення кута розсію вання бічних укосів.

2. Визначення кута розсіюван ня верхнього і нижнього укосів. Визначення

Опрацюйте конспект, запишіть його.
Визначить, чи можна утворювати кут розсіву різний для вертикальних та горизонтальних укосів? Висновки запишіть.

А.С.Нікуліна, «Штукатурні роботи»2ч.

Інтернет ресурси.

3

Матеріалознавство

Задорожна Н.С.

Оштукатурювання стін штукатурками спеціального призначення та виконання ремонту поліпшеної штукатурки

Урок №7.

Приготування декоративних розчинів та розчинів для штукатурки спеціального призначення

Визначення складів декоративних розчинів та розчинів для штукатурки спеціального призначення

Виберіть із підручника, поданого 01.04.2020 в цьому класі, склади для
приготування декоративних розчинів та розчинів для штукатурки спеціального призначення та запишіть їх.

А.С.Нікуліна, «Штукатурні роботи»2ч.

Інтернет ресурси.

4

Математика

Бабич О.П.

Перпендику-

лярність прямих і площин у просторі

Відстані та кути в просторі

1. Відстані в просторі. 2. Кути. Вимірювання кутів у просторі.

 

1. Опорний конспект:

відповісти на запитання

1-5, с.231 §32;

1-5, с.238, §33.

2.Опрацювати: завдання

1, 2, с. 231-232;

2, с.238-239.

3. Виконати усно завдання

№1135, с.232.

4.Розв’язати:

№1138, с.233; №1187, С.239.

 

Математика-2013,

Г. П. Бевз;

§32, 33,

с.223-239

 

5

Фізична культура

Гавричков М.В.

Модуль «Легка атлетика»

№ 95

Легка атлетика

ЗРВ.

Передача естафетної палочки. Метання гранати. https://www.youtube.com/watch?v=DPdxWZfsr7s

Вправи  на розвиток  витривалості. Спец. бігові вправи.

https://www.youtube.com/watch?v=DwYm2fNuNUI

6

Фізика/астрономія

Шапочка Н.О.

Молекулярна фізика та термодинаміка

Практикум із розв’язання задач

ст.124

1. Розглянути на ст.124  приклади розв’язання задач.

2. Розв’язати письмово впр.17 №1,5

 

Т.М.Засєкіна Д.О.Засєкін Фізика 10 клас, 2018 р

7

Математика

Бабич О.П.

Тригономет

ричні функції

Найпростіші тригонометричні рівняння

1. Означення тригонометричних рівнянь.

2. Формули розв’язків найпростіших тригонометричних рівнянь.

1. Записати в зошит окремі випадки розв’язання найпростіших тригонометричних рівнянь малюнок

96 (а, г);

загальні формули. 2. Вивчити

формули розв’язків найпростіших тригонометричних рівнянь;

таблиця на с. 140.

3.Опрацювати: завдання 1(а, б) с.142-143.

4. Розв’язати:

№669; 670; 674; 675, с.144.

Математика-2013,

Г. П. Бевз;

§18,  с.137-145

 

8

Математика

Бабич О.П.

Тригоно-
метричні функції

Розв’язування тригонометричних рівнянь за допомогою тригонометричних формул і способом розкладання на множники

1. Означення тригонометричних рівнянь.

2. Формули розв’язків найпростіших тригонометричних рівнянь.

3.Розв’язування тригонометричних рівнянь за допомогою тригонометричних формул.

4.Розв’язування тригоно-метричних рівнянь способом розкладання на множники.

1. Дати усні відповіді

на запитання

1-5, с. 142.

« Перевірте себе»

2. Опрацювати завдання:

2(а), с.143;

приклад на с.141.

3. Розв’язати:

№664; 667, с. 144; №679, с.145.

 

Математика-2013,

Г. П. Бевз;

§18,  с.137-145