РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
в групі № 31 «Тракторист-машиніст с/г виробництва (категорії «А1», «А2», «В1»); Слюсар з ремонту с/г  машин та устаткування; Водій автотранспортних засобів (категорії «С»)» (ІІ курс) на 01.04.2020

 



№ уро-ку

Предмет

ПІБ  (викладача, майстра в/н)

Назва розділу

Тема уроку

Зміст навчального матеріалу

Завдання

Рекомендована література

1

Фізика

Шапочка Н.О.

Електродинаміка

Речовина в електричному полі

Діамагнетики та парамагнетики

1. Опрацювати теоретичний  матеріал та занотувати ОК за підручником §3

2. Розв’язати:  впр 2, №1

Т.М.Засєкіна Д.О.Засєкін Фізика і астрономія 11 клас, 2019 р

2

Українська мова

Семенюк І.О.

Морфологічна  норма

Вищий і  найвищий ступені  порівняння  прикметників

Параграф 6

Записати  в  зошити  таблицю  ст. 28

Впр.46,52, (пис.)

Впр. 56 (пис.)

О.Заболотний .

Укр.мова. 11 клас.

Київ  «Генеза» 2019 р.

https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/adjectives_degrees_of_comparison.html

3

Українська мова

Семенюк І.О.

Морфологічна  норма

Синонімічні  способи  вираження  різного  ступеня  ознаки

Параграф 7

Впр.61, 64

(письмово)

Впр.68 (письмово)

О.Заболотний. Укр.мова.

11 клас. Київ «Генеза»

2019 р.

https://stud.com.ua/56353/literatura/prislivniki_miri_stupenya

http://zno.academia.in.ua/mod/book/tool/print/index.php?id=1375

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Захист Вітчизни

Тимченко В.Я.

Т-3

Домедична допомога в умовах бойових дій

Сутність, зміст і послідовність виконання аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт.

Заходи забезпечення та безпеки під час їх проведення.

Послідовність виконання аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт. Заходи безпеки під час їх проведення. Особиста гігієна в умовах радіаційного, хімічного і біологічного зараження.

ЗАКОНСПЕКТУВАТИ:

 

1. Проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій в мирний час та в особливий період.

2. Заходи безпеки під час виконання рятувальних та інших невідкладних робіт.

3. Особиста гігієна в умовах радіаційного, хімічного і біологічного зараження.

Підручник «ЗВ».

А.А. Гудима,

параграф 33, с.232-240

 

 

5

Українська література

Семенюк І.О.

Вступ. Українська  література  1920-1930 рр.

Суспільно – історичні  умови  розвитку  української  літератури  ХХ  ст., основні  стильові  напрямки. Теорія  літератури: «розстріляне  відродження»

Опорний  конспект  ст.4-16

Ст. 16, питання  3, 10 (письмово)

Р.Мовчан

Укр.літ.

Київ. Ірпінь. 2001 р.

https://ukrclassic.com.ua/katalog/teoriya-literaturi/2671-suspilno-istorichni-umovi-rozvitku-ukrajinskoji-literaturi-xx-st

http://tsehmeystruk.blogspot.com/2014/12/1920-1930-1930.html

https://www.youtube.com/watch?v=SW0GLzz3STQ

6

Математика

Бабич О.П.

Інтеграл та його застосування

Розв’язування вправ

1.Означення первісної.  2.Таблиця первісних.

3. Правила знаходження

Первісних.

 

 

2.Опрацювати завдання 4, с. 47.

3.Розв’язати: №224; 225, с. 49-50;

№210, с. 49.

 

 

Математика-2019,

Г. П. Бевз;

§5,  с.45-50

 

7

Хімія

Гонтаренко І.М.

Багатоманітність та зв’язки між класами органічних речовин.

Загальні поняття про біологічно активні речовини. Вітаміни, ферменти.

Біологічно активні речовини.

Вітаміни, їх біологічна роль.

Ферменти.

 

Опрацюйте інформацію про біологічну роль, вітаміноносні джерела та значення вітамінів С, В1, В2, В6, В12, РР, А, Д, Е.

О.Г.Ярошенко
Хімія (рівень стандарту): підруч. для 10 кл. закладів загальної середньої освіти; § 33 медійні джерела.

 

8