РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
в групі № 34 «Верстатник широкого профілю» (ІІ курс) на 20.05.2020

 



№ уро-ку

Предмет

ПІБ  (викладача, майстра в/н)

Назва розділу

Тема уроку

Зміст навчального матеріалу

Завдання

Рекомендована література

1

Технологія верстатних робіт

Безпальченко Н.Є.

Фрезерування за допомогою ділильної головки

Контрольний перевірочний урок

Контрольна робота

Повторити с. 385-387 (див. Google Клас).

Підручник

Стискін Г.М, Ревнівцев В.П, Томашенко В.В, Берізко М,М. Технологія механічної обробки на металообробних

верстатах,2005

с. 385-387

2

Фізична культура

Савін О.В.

Модуль «Легка атлетика»

Удосконалення техніки стрибка в висоту способом «переступання»

1.Загальнорозвивальні вправи в русі

2. Спец вправи стрибуна.
3.Удосконалення техніки стрибка в висоту способом «переступання»

1.Виконати загально-розвивальні вправи.

2. Переглянути відео.

3. Створити презентацію 5-7 слайдів на тему «Легка атлетика»  та надіслати  на ел.пошту.

Використовувати інтернет-ресурси, Google Classroom, https://www.youtube.com,

https://www.youtube.com/watch?v=kdms4eGh8-4

 

3

Зарубіжна літ.

Наконечна В.С.

Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ ст.

Ернест Хемінгуей " Старий і море"

 ст. 141-148

1. Прокоментуйте промову Ернеста Хемінгуея під час вручення Нобелівської премії.2. Випишіть назви морських мешканців, птахів та тварин, порівняйте їх опис в інших довідниках

Зарубіжна література,  
 11 кл., «Грамота»,

О.Ніколенко, Л.Ковальова, Л.Юлдашева

4

Фізика

Шапочка Н.О.

Електродинаміка

Практикум із розв’язання задач. Підготовка до контрольної роботи

 

 

 

 

Творча робота

Заповніть таблицю: «Порівняння електричного та електромагнітного полів»

Інтернет мережа

5

Іноземна мова

Чорноштан В.М.

Focus on youth

Емоції

1.Робота зі словником

2. Вміння керувати емоціями

 

1.Записати у словник та перекласти слова стр. 213

2.Впр.1 стр. 213

О. Карп’юк. Англійська мова 11 клас. Тернопіль . Астон 2019

6

Технологія верстатних робіт

Безпальченко Н.Є.

Вимоги до організації робочого місця шліфувальника

Організація робочого місця шліфувальника

Організація робочого місця шліфувальника

Законспектувати с. 266(див. Google Клас).

Підручник  Схиртладзе А.Г,Новиков В.Ю. Станочнік широкого профиля

https://www.chipmaker.ru/files/file/4799/

с. 266

 

7

Інформатика

Кравченко С.І.

Створення реляційної бази даних

Робота в СУБД. Робота з макросами

https://support.microsoft.com/uk-ua/office/%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BC%D0%B0%D0%BA%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B2-%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%84%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%83-12590d3b-b326-4207-bfe5-19234f53f08b?ui=uk-ua&rs=uk-ua&ad=ua

 

Скласти опорний конспект.

Відповісти на питання:

1.                  Що таке макрос ?

2.                  Як створити автономний макрос?

Інформатика (рівень стандарту): підруч. для 10-го (11-го) кл. закл. заг. серед. освіти / Й. Я. Ривкінд – Київ : Генеза, 2018.

8

Технологія верстатних робіт

Безпальченко Н.Є.

Вимоги до організації робочого місця шліфувальника

Вимоги безпеки при роботі на шліфувальних верстатах

Вимоги безпеки при роботі на шліфувальних верстатах

Законспектувати с. 266-267(див. Google Клас).

Підручник  Схиртладзе А.Г,Новиков В.Ю. Станочнік широкого профиля

https://www.chipmaker.ru/files/file/4799/

с. 266-267