РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
в групі № 20 «Штукатур, лицювальник-плиточник, маляр» (ІІ курс) на 12.11.2020
№ уро-ку |
Предмет |
ПІБ (викладача, майстра в/н) |
Назва розділу |
Тема уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Завдання |
Рекомендована література |
1 |
Технологія |
|
Модуль ЗПК |
Властивості плиток |
Вивчення властивостей плиток |
Скласти
конспект |
Стр.
15-75Власенко А.М., Плохій В.С., Аніщенко В.М. Лицювальник-плиточник:
Навчальний посібник. – К.: Літера ЛТД, 2008.-280 |
2 |
Технологія |
|
Модуль ЗПК |
Характеристики плиток |
Скласти
конспект |
Стр.
15-75 Власенко А.М., Плохій В.С., Аніщенко В.М. Лицювальник-плиточник:
Навчальний посібник. – К.: Літера ЛТД, 2008.-280 |
|
3 |
Технологія |
|
Модуль ЗПК |
Укладання плитки |
Вивчення технології укладання плиток |
Скласти
конспект |
Стр.
15-75 Власенко А.М., Плохій В.С., Аніщенко В.М. Лицювальник-плиточник:
Навчальний посібник. – К.: Літера ЛТД, 2008.-280 |
4 |
Матеріалознавство |
|
Модуль ЗПК |
Лабораторна робота: 1. Визначення розмірів і якості плиток
за допомогою вимірювальних приладів та інструментів.Контрольно-перевірочний
робота за тему 1-3 |
Оформлення лабораторної роботи та
відповіді на запитання |
Скласти конспект |
Стр. 200-274 Карапузов Є.К., Сохо В.Г., Остапченко Т.Є.
Матеріали і технології в сучасному будівництві: Підручник. – К.: Вища освіти,
2005. – 495 с. : іл. |
5 |
Матеріалознавство |
|
Модуль ЗПК |
Мінеральнів’яжучі |
Ознайомлення з мінеральними в’яжучими |
Скласти конспект |
Стр. 341-360 Карапузов Є.К., Сохо В.Г., Остапченко Т.Є.
Матеріали і технології в сучасному будівництві: Підручник. – К.: Вища освіти,
2005. – 495 с. : іл.Карапузов Є.К., Сохо В.Г., Остапченко Т.Є. Матеріали і
технології в сучасному будівництві: Підручник. – К.: Вища освіти, 2005. – 495
с. : іл. |
6 |
Буд. креслення |
|
Модуль ЗПК |
Зміст робочих креслень. |
Вивчення змісту робочих креслень |
Скласти конспект |
Стр. 166-177 Анисимов М.В., Анисимова Л.М. Креслення:
Підручник. – К.: Вищашк., 1998. – 239 с.: іл. |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|