РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
в групі № 34 «Верстатник широкого
профілю» (ІІІ курс)на 21.01.2021
№ уро-ку |
Предмет |
ПІБ (викладача, майстра в/н) |
Назва розділу |
Тема уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Завдання |
Рекомендована література |
1 |
Історія України |
Онишко І.В. |
Відновлення незалежності України |
Зовнішня політика та міжнародні зв’язки Укра-їни (1992 –
2010) рр. |
Правові за-сади і прі-оритети зовнішньої політики |
Опрацювати матеріал параграфу № 25. Скласти конспект уроку. Дайте
відповіді на питання 7 – 8 письмово в робочому зошиті. |
Гісем О.В. Історія Укра-їни,
рівень ста-ндарту, 2019 р. |
2 |
Українська літ. |
Семенюк І.О. |
Еміграційна
література |
Іван
Багряний. Роман «Тигролови». Проблема свободи
й боротьби за
своє визволення. Жанрові особливості. |
Перечитати
роман «Тигролови». https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-ukrainskoi-literaturi-ivan-bagranij-zittepis-i-tvorcist-162858.html |
Написати есе
на тему: «Проблема свободи
й боротьби за
своє визволення» (за романом
І. Багряного «Тигролови».) |
А.М.Фасоля.
Українська література. 11
клас. Рівень стандарту. Київ «Оріон» 2019 р. https://www.youtube.com/watch?v=h1CNPlGzkJ8 https://www.youtube.com/watch?v=25WAcYXjHBw https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=2822 |
3 |
Іноземна мова |
Чорноштан В.М. |
PeopleandSociety |
Громадянство в Україні |
1Права громадянина України 2. Що значить бути зразковим громадянином 3.Переклад тексту на українську мову |
Впр. 7 стр. 260 |
О. Карп’юк. Англійська
мова 11 клас. Тернопіль . Астон 2011 |
4 |
Фізична культура |
Тимченко В.Я. |
Модуль «Футбол» |
Розвиток фізичних якостей –
швидкості, сили та витривалості. Удари по м’ячу після ведення. Удари по м’ячу головою. |
Спеціальні бігові вправи. Стрибки у довжину з місця. Удари по м’ячу після ведення. Удари по м’ячу головою. Рівномірний біг. |
Виконати: 1.Загальнорозвиваючі вправи без предмета. 2. Вправи на координаційній драбині (10-12) 3. Стрибки в довжину з місця протягом
40 сек. 4. Вистрибування з присіду. Розвиток сили: 1. Випад з
підйомом стегна. 2. Бокова
планка з приведенням руки та ноги. 3. Повороти
тулуба ліворуч та праворуч, лежачи на животі, ноги нарізно. 4. Згинання і
розгинання рук в упорі лежачи з піднесенням коліна. 5. Лежачи на
спині руки за головою, ноги зігнуті, підйом тулуба з поворотом до
протилежного коліна. (Ці п’ять вправ виконати по 35
сек. в два кола, відпочинок між колами 2 хв.) Планка (упор лежачи на передпліччях, тримати до 40 сек.) Рівномірний біг до 6 хв. Відео виконання
силового комплексу надіслати на адресу: e-mail: viktor.tymchenko50@gmail.com |
Удари по м’ячу головою - https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1932 Удари по м’ячу ногою – https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1931 Ведення м’яча - https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1935 |
5 |
Біологія |
Онацька І.В. |
Екологія. |
Екологічні чинники та їхня класифікація. |
1. Які
основні завдання та значення аутекологічних
досліджень? 2. Яке значення та особливості екологічних
чинників? 3. Як класифікують екологічні чинники? |
Виконати
завдання, користуючись інструк-ційною карткою. |
Підручник Біологія і екологія 11 кл. В.Соболь |
6 |
Технологія верстатних робіт |
Безпальченко Н.Є. |
Будова та принцип дії шліфувальних верстатів. |
Вузли та механізми шліфувальних верстатів |
1.
Основні
вуз ли та механізми шліфувальних верстатів, їх
призначення |
Законспектувати §13.31с.258-261 (див.Google Клас) |
Підручник Станочник широкого профиляСхиртладзе
А.Г, Новиков В.Ю https://www.chipmaker.ru/files/file/4799/ §13.31с.258-261 |
7 |
Математика |
Бабич О.П. |
Об’єми і площі
поверхонь геометри них тіл |
Об’єм циліндра
і конуса. Об’єм зрізаного конуса |
1.Поняття
об’єму. 2. Властивості
об’єму. 3. Одиниці
вимірювання об’єму. 4. Об’єм циліндра і конуса. 5. Об’єм
зрізаного конуса |
1. Опорний конспект: Дати письмові відповіді: на запитання 6 § 24 на с. 217; «Перевірте себе» б)записати формулу об’єму конуса, § 25, с. 224; в) теоретичний
матеріал на тему: Об’єм зрізаного
конуса (розміщений в Google – класі) 2. Опрацювати: а) презентації на теми: «Об’єм циліндра»; «Об’єм конуса»; відео –
ролик на тему: «Зрізаний конус» (все
розміщено в Google – класі) б) приклад на с. 216; в) завдання 3 на с. 218 «Виконаємо разом» 3. Виконати усно: № 942, с.226 4.Розв’язати: № 898 на с.
218; № 918 на с.
220; № 944, 945 на с. 227 5. Вправи з ЗНО: №926 (ЗНО,2016) на с. 221 |
Математика 2019, Г. П. Бевз; § 24, с. 214 - 221; § 25, с. 222 - 229 |
8 |
Фізика |
Шапочка Н.О. |
Квантова
фізика |
Розв’язання
задач |
Самостійна
робота №8 |
Виконати
Самостійну тестову роботу за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfv-KOV6ONLoFikNHWbqrDfW6_JGbmjyfo3Rj_VIsf8ek2nHg/viewform |
Інтернет
- мережа |